Bohaté výsledky ve vyhledávání


Dnes se budeme bavit o obrovské oblasti nových funkcí, kterou internetové vyhledávače poslední dobou neustále rozšiřují o nové a nové produkty. Co to vlastně jsou tyto „bohaté výsledky“ a proč se stávají tak časté na stránkách s výsledky vyhledávání?kreslený muž nahlíží do optimalizace
 
Definice = rich results
 
Anglicky rich results jsou speciální funkce, které se stávají pomalu náhradou tradičních modrých odkazů na stránce s výsledky. Jedná se většinou o různé vylepšené výsledky, kdy si vyhledávač půjčuje kus daného obsahu, který souzní s vyhledávaným termínem, a vkládá jej pomocí určitých rámců a schémat přímo na stránku s vyhledáváním. Existují různé druhy pro skoro každý typ média, který se může na internetu vyskytovat – od obrázků až po videa či wiki-podobné texty.
 
Důvod je zcela jasný.
 
Internetové vyhledávače chtějí nabízet uživatelům to nejlepší a co možná nejsnadněji. Takže tou nejlepší odpovědí je nabídnout jim hledaný obsah přímo na stránce s výsledky vyhledávání, aby nemuseli klikat a hledat to sami. Jednoduše vystřihnete část obsahu a přímo jim ho naservírujete, a pokud to nebude to, co uživatel hledá, vždycky se může podívat po normálních odkazech. Uživatel tak zůstává na stránce s výsledky, aniž by klikl na některý z odkazů či dostal se na cílovou webovou stránku. To znamená daleko více peněz z reklam a z vyhledávání.seo www
 
CO to znamená pro podnikatele?
 
Podnikatelé se budou muset opravdu snažit, protože být první mezi modrými odkazy již dnes prakticky nic moc neznamená. Samozřejmě, jsou tu vyhledávané termíny, kde je to stále pecka, ovšem valná část se nyní snaží optimalizovat pro bohaté výsledky. Takže nezaspěte a požádejte o profesionální seo https://www.seolight.cz/ ještě dnes, abyste se nenechali zadusat do země konkurenty, kteří určitě na nic nebudou čekat a budou se snažit vecpat do bohatých výsledků hlava nehlava – protože to je přesně budoucnost vyhledávání, ať už je to jakkoliv smutné.